Survivor’s guilt betekent het schuldig voelen van een overlevende. En dat is een gevoel wat bij mij steeds weer de kop opsteekt als ik te maken krijg met mensen met uitgezaaide kanker. Ik heb zelf borstkanker gehad en dat is 18 jaar geleden. Ik heb het overleefd, ik...
